dinsdag 5 april 2011

Ding 16: Hirlijkheden op film

Al jaren bak ik met Pasen de meringues van Cees Holtkamp, het recept ooit geknipt uit de NRC. Deze schuimpjes hebben de juiste mix van zoet, knapperig en plakkerigheid waar de hele familie dol op is. Dit jaar kreeg ik voor mijn verjaardag het boek met alle recepten van deze befaamde Amsterdamse banketbakker. Door een vriendin werd ik getipt op de filmpjes van Foodtube, www.foodtube.nl of rechtstreeks te bekijken via YouTube. Helaas lukte het me niet om de embed code in mijn blog te publiceren. Overigens waarom levert het trefwoord bibliotheek Kennemerwaard slechts 1 item op bij YouTube? Via bibliotheek Alkmaar en bibliotheek Heerhugowaard zijn ook nog wat recente filmpjes te zien. Waarom deze niet aan onze site gehangen? En waarom verleiden wij onze bezoekers niet met een teaser trailer voor al die geweldige activiteiten die we organiseren. Mogelijk heeft bijvoorbeeld onze samenwerkingspartner de Volksuniversiteit ook wel enthousiaste cursisten die dat voor ons kunnen maken? (Overigens zag ik nu dat "de zus van Erna" ook in 2007 al in het land was). Waar het diepe web al niet goed voor is.

1 opmerking:

  1. Wanneer je een filmpje van youtube in je blog wilt plaatsen kun je dat doen door de code van het filmpje te kopieren en deze te plakken in het schermpje dat je ziet wanneer je op html toevoegen hebt geklikt. mmm, snap je het nog? Anders kan ik het misschien beter een keer persoonlijk toelichten :)

    BeantwoordenVerwijderen