donderdag 3 maart 2011

Hirlijkheden is de weg kwijt


Cursus en vakantie gaan misschien toch niet zo goed samen. Ik loop tegen allerlei zaken aan:


-hoe krijg ik een link in een bericht zonder dat de hele naam van de pagina in beeld is? Ik heb het geprobeerd volgens de uitleg van Rob Coers op de 23 dingen site, maar dat lukte niet.


-kan ik een vooraf gemaakte tekst in word kopieeren naar mijn blog? Ook dit lukte niet.


-kan een blogbericht ook vol zijn? Ik weet dat het advies 100 woorden is, maar het kan toch langer?


-bij het maken van een blog raakte ik mijn bericht "kwijt", ik wilde nog een foto invoegen, maar kon het hele blog niet meer vinden. Alleen in lijst berichten bewerken. Daar heb ik toen maar voor publiceren gekozen. Daarom komt hier alsnog de foto behorend bij het vorig bericht.



4 opmerkingen:

  1. Oh jee! Zou het de magnetische werking van de pool zijn, zo vlak bij?
    En ga je de weg naar ons kleine kikkerlandje nog wel vinden?
    Lijkt me zinvol om straks even rustig met je coach je vragen door te nemen.
    De foto is in ieder geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan kun je mij wel jaloers makende foto's van sneeuwscootersafari's toesturen, maar dan ga ik hele gemene opmerkingen maken: jij bent alweer bijna thuis en aan het werk, over twee weken zit ik daar in de sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook Madame Butterfly heeft genoten van je leuke verhalen! Alles is betrekkelijk volgens mij, ook de 23 dingen, als je de NoordPool hebt aanschouwd en zij jou. Misschien kan ik er als Butterfly ook naar toe vliegen? En die antwoorden op al je vragen komen vanzelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om je verhalen te lezen over Finland! Maar maak je niet te druk om de dingen die niet in je blog lukken.. die komen wel weer als je in het sneeuwvrije nederland bent!

    BeantwoordenVerwijderen