dinsdag 22 februari 2011

Ding 10: Hirlijkheden of gewoon Delicious

Tsja, en dan ben je zo weer 2 avonden verder en weet ik eigenlijk nog niet goed wat ik aan Delicious heb. Van het 23 dingen account werd ik een beetje iebelig. Wat moet ik met al die informatie?
Mijn eigen account aangemaakt en gisteravond rondom formulemanagement en mijn a.s. vakantie heel wat bookmarks verzameld. Helaas vanavond werkte mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet meer. Opnieuw een account aangevraagd en wie schetst mijn verbazing toen ik bij mijn "eigen" lijstje aankwam.
Mogelijk is het iets voor mijn eigen werkzaamheden, maar vooral het sociale element, het delen lijkt mij iets voor onze inlichtingenmedewerkers.

2 opmerkingen:

  1. Jouw Hirlijkheden klinkt wel iets aparter, maar "delicious" betekent voor mij privé een mooie verzameling frequentely used bookmarks. Ik gebruik het nog net niet dagelijks, maar dat scheelt maar heel weinig.
    De MyPip is eigenljk vergelijkbaar in onze organisatie. Het zou toch mooi zijn als we allemaal snel onze favorieten kunnen vinden en gebruiken. In HHW hebben veel medewerkers hun eigen IGoogle-page met daarop direct hun bookmarks! Meerdere wegen die....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen bij het inlichtenbureau jeugd in HHW wordt dat nog niet gebruikt. Mypip staat daar wel tussen de favorieten, maar het zou nog handiger zijn als deze gespecificeerd is voor de jeugd. mmm, ik voel weer werk aankomen!

    BeantwoordenVerwijderen