zondag 19 september 2010

week 1, oefening 1


Poeh, het zoveelste blog is in de lucht. Ik doe daar nu ook aan mee. Met gemengde gevoelens, want tot nu toe heb ik nog niet de meerwaarde ontdekt van al die vaak persoonlijke ontboezemingen.

Het aanmelden en van start gaan was geen probleem. Een google emailadres gebruik ik al jaren (na een van de jaarlijkse internet updates van Rob Coers)en de uitleg over bloggen op 23 dingen was duidelijk.

Alleen de triviale zaken als: wat voor naam ga ik gebruiken, welk sjabloon past bij mij en welk lettertype kosten in verhouding wel heel veel tijd. Beetje te vergelijken met de keuze aan een buffet.

Is er eigenlijk een "standaard" voor het aantal tekens/regels dat een blog heeft?

6 opmerkingen:

  1. Zo'n buffet ziet er toch heerlijk uit! Fijn toch als je kiezen kunt? Ik wens je succes en vooral veel plezier. Kijk wel nog even naar je tijd, volgens mij ben je niet zo vroeg opgestaan om te bloggen ;)
    Stekelroosje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat het gelukt is en ik wens je veel blogplezier. Maak je blog zo als je hem zelf wilt, want al te persoonlijk hoeft nl. helmaal niet. 100 woorden per blog is een loffelijk streven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai HIR, leuk dat je meedoet! De eerste stap is gezet, veel plezier met de rest van de tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Buffetten zijn geweldig, gewoon van alles wat proberen, kom je vanzelf je favorieten tegen. Maar ik ben dan ook een grote eter... Succes de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de komende 23 dingen zullen er altijd onderdelen zijn waar je je voordeel echt mee kunt doen. Pak die er uit, net als bij een buffet, maar verslik je niet, het is verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen