vrijdag 21 januari 2011

Nieuw jaar, nieuw menu.

De kans gekregen om me bij de nieuwe groep 23 dingers aan te sluiten.

Ik kwam namelijk het vorig seizoen niet verder dan ding 8 :(
O.a. doordat ik me liet verleiden me op allerlei interessante blogs te abonneren.
Het deed me een beetje denken aan de begintijd van Internet, wanneer je ook avonden lang van het ene onderwerp naar het andere surfde, vol verbazing over alles wat je tegenkwam op dat grote wereldwijde web.



Ook nu lees ik de meest interessante dingen, klik door op allerlei links, bekijk filmpjes en vraag me daarna vertwijfeld af hoe ik daar toch een beetje structuur in moet krijgen?
Of moet ik dat misschien wel helemaal niet willen?

Soms is het heerlijk om volgens menu te eten waarbij de gangen precies op elkaar afgestemd zijn, maar het kan ook fantastisch zijn om allemaal verschillende hapjes te proeven en te genieten van al die verschillende smaken.
Kortom "mededingers" laten we ons laven aan alles wat deze cursus biedt. Wie weet waarmee we onze klanten daarna kunnen verleiden.

3 opmerkingen:

  1. En om dat laatste gaat het nu. Wordt het geen tijd dat we actiever worden richting klanten?
    Veel succes met de herkansing! Het filiaal dat toen veel tijd in beslag nam staat, maar er komen vast weer andere dingen op je pad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben even aan het sneupen wie er allemaal aan de slag zijn met 23 dingen. Mis het bloggen wel een ietsiepietsie maar heb nu wel weer tijd voor mijn hobbies. Wens je veel succes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met de laatste 15 dingen, je gaat die eindstreep nu wel halen. Daar zorg ik als coach wel voor. Go Hirlijkheden Go!

    BeantwoordenVerwijderen